Birçok ihtiyaca anında cevap verebilen özelliklere sahip, doğrudan masaüstü bulutta dosya oluşturma, açma, düzenleme ve kaydetme yeteneğiyle birlikte üretilen Office 2016 farklı pazarlara dönük birkaç değişik sürümle kullanıcıların hizmetine sunulmuştur. Office 2016 Pro Plus da bu sürümlerden biridir. Birçok farklı özelliğin bir arada kullanılabildiği bu sürümde Access, Outlook, Publisher ve Skype Kurumsal mevcuttur.

Office 2016 Pro Plus Özellikleri

Office 2016 Pro Plus özellikleri şunlardır:

  • Word, PowerPoint ve OneNote’taki birlikte yazma özelliği sayesinde diğer kişilerin yapmış oldukları farklı işlemler görülebilmektedir.
  • Geliştirilmiş geçmiş sürücüsü, düzenleme yapılırken belgelerin anlık kayıtlarına geri dönmeyi sağlamaktadır.
  • Belgeleri tek tıklamayla basit bir biçimde paylaşmaya izin vermektedir.
  • Outlook’taki yeni düzenlenen ekler de kullanılabilir ve Outlook açıkken OneDrive’dan dosyalar eklenebilir ve izinler otomatik olarak değiştirilebilir.

Office 2016 Pro Plus Etkinleştirme

Office 2016 Pro Plus paketinietkinleştirme işlemi farklı yöntemlerle şu aşamalar tamamlanarak gerçekleştirilir:

  • Microsoft hesabı ile oturum açılması istenir ve bu şekilde program içindeki yönergeler takip edilerek Office 2016 Pro Plus etkinleştirilebilir.
  • Etkinleştirme sihirbazı gözükürse sihirbazdaki yönergeler izlenerek etkinleştirme işlemi gerçekleştirilebilir.
  • Açılan herhangi bir Office 2016 Pro Plus programında yer alan Dosya butonundan Hesap kısmına girilir.
  • Ardından gelen menüde Ürün Anahtarını Etkinleştir butonu tıklanarak Microsoft Office Store üzerinden satın alınan 25 karakterli ürün anahtarı girilerek ve programdaki yönergeler izlenerek Office 2016 Pro Plus etkinleştirilebilir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir